zyrcoon

Direktlänk till inlägg 15 juni 2013

Hej...xD

Av zyrcoon - 15 juni 2013 22:51

Ja, som ni säkert märker redan på titeln och designen så är jag ny här... 
Nejmen idag har jag väl vart i stallet som vanligt och sen när jag kom tillbaka läste jag en massa hästbloggar och då ville jag också skriva en. Och tro mig, det blir många inlägg med Milton som sköthäst...xD
Det var askul, men Milton och jag hade väldigt olika åsikter om han skulle ligga ner och sova eller gå lektion, haha  
Här kommer en liten bild på han så ni får se han<3 (om någon nu ens läser den här bloggen, heh )

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zyrcoon - 23 juni 2013 20:56


Ritat en till häst som jag lyckades orka lägga upp härxD Inte nöjd med den, gjorde den mest för att träna på perspektiv^^     ...

Av zyrcoon - 23 juni 2013 12:38

OMG imorgon ska jag på ridläger!!   Så himla glad jag är nu azzå!! Gäller bara att orka vänta, haha  Nejmen att rida varje dag i en hel vecka, <3. Undrar vad hästen kommer heta...o.O ...

:(

Av zyrcoon - 20 juni 2013 20:11

Har varit i stallet idag igen, det var askul! 8D Men fick reda på att hästarna ska på sommarbete så får inte träffa Milton på jätelänge  Men ska iaf. på islandshästridläger på måndag så det längtar jag efter! :DDet var väl typ allt som hände idag, ha...

Av zyrcoon - 18 juni 2013 23:43


Så, kladdade ihop en häst på datorn som blir första teckningen här^^  Typ första gången jag färglägger på datorn...  Det syns ganska tydligt så behöver kanske inte säga detxD    ...

Av zyrcoon - 18 juni 2013 07:40

Nu får det räcka, två dagar utan stallet fick mig typ att döööxD MEN IDAG SKA JAG IALLAFALL DIT BRA VA??!!!!! Längtar så sjukt mycket tills det går nån bra buss, önskar att jag kunde teleportera mig.....😋 Naawww kommer antagligen spamma blo...

Presentation

Hej! :)
Jag är en tjej som är totalt GALEN i hästar! ❤
Jag ville börja blogga för att jag har läst många andra hästbloggar, och det verkade kul att ha en! :D Kommer nog allra mest handla om min sköthäst Milton, haha^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards